Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

fredag 1. juli 2011

En gammel skuff

Lekker, eller hva?

Denne redda jeg fra å bli knust til pinneved

På søppelhaugen da vi skulle kaste noe annet skrot...

Jeg tok meg en tur for å titte på alt treverk som var kasta

og midt inni en haug av planker og plater

stod skjønnheten...

Digger den lyseblå fargen
(som ikke kommer helt fram på bildet...)
tror jeg har en forkjærlighet for blått
(og rosa)
Jeg så dessverre ingen av dens "søsken",
enda jeg lette lenge og vel...

Men selv om sambo rista på hue da han så hva jeg kom drassende med,
så ble denne vakre med meg hjem.
Pynter nå opp på kjøkkenbenken etter en real skrubb ;o)

16 kommentarer:

  1. The only difference between handhelds and family guy the quest for stuff
    cheats that too at free of cost to attract gamers.

    my webpage; Family guy the quest for stuff hack android download

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin