Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

lørdag 25. desember 2010

Juletablå

Prøver meg fram litt


danderer litt


Posen som lysene gikk i
fikk jeg fra Lobelia-damen
Wenche
Innlegget kan du lese her

Hjerteposen er fra Ikea


enda et hjerte
seffer'n
og noen gamle fyrstikkesker

Lysposen er bare kjempe lekker...
digger den

fredag 24. desember 2010

God jul

Da er dagen med stor D
her
og alle hjerter gleder seg


Ha en koselig, fin og herlig dag og kveld.

Nyt den til det fulle !!!

;o)

torsdag 23. desember 2010

Årets kalenderlys

Ifjor kjøpte jeg et lysfat på KID
formet som et tre...


Det har i år blitt pynta med
mose, kongler, fluesopp


en liten dompapp


og krydder som kanelstenger og nellik


En absolutt fullstendig
julestemningsskaper

;o)

Blog Widget by LinkWithin