Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 29. juli 2009

Natta nå

Bæremannskapet gjorde en flott jobb mandag ettermiddag, men opp trappa til snuppas soverom var det umulig å få det.
Til det var takhøyden i trappa for liten - i svinge - kun noen cm manglet, enda vi demonterte beina.


Så nå står det på lekerommet hennes her nede.

Ellers har jeg hjelpt mamma med å rydde skap og har dermed masse gammelt og rariteter stående som skal bort.
Tenkte å selge det, kanskje via bloggen?
Jeg kan alltids ta noen bilder og prøve, men priser har jeg ingen anelse om...

Oldemorskapet er ferdig malt, men blir nok ikke helt ferdig før jeg finner noen som klarer å skjære pyntelister i vinkel for meg ;o)





For det - fikk ikke jeg til...

Men fylle det kan jeg og skal jeg.

Imorra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin