Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 3. februar 2010

Gamle bøker

Jeg gir meg ikke
hehe

Vil gjerne vise disse gamle bøkene
fra loftet til bestemor og bestefar;


En gammel eventyrbok fra 1942
"Eventyr for Åse og Esben"

En gammel skolebok fra 1955

Tror dette er en bok pappa hadde da han gikk på barneskolen...

Det var også 2 gamle sangbøker;

Fra 1963

Og en fra 1958

Arkene er herlige gulnede
og omslagene bærer preg av
godt brukt.

Kanskje jeg skal bruke disse sangbøkene til scrapping?


2 kommentarer:

  1. Hihi den leseboken har vi også her i skapet
    MIN FØRSTE LESEBOK.
    var litt rart å se bilde av den her hihi
    Klem

    SvarSlett
  2. Leseboka kjenner jeg også igjen fra mine foreldres hus. Morsomt med gamle fine ting som har en historie.

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin