Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

lørdag 20. mars 2010

Har du kjæledyr?

Jeg har hatt x antall undulater, fisker, 1 hest og 2 hunder...

(Savnet etter hesten og hundene mine er stort)

Nå for tiden
har jeg bare hybelkaniner...


Av en eller anna grunn oppstår de nærmest av seg selv og de vokser fort.
De er kannibaler og spiser hverandre, derfor den raske veksten.
Men finner de tråder, hår, knapper og andre ting som er falt på gulvet, fortæres også dette kjapt.

Hybelkaniner liker seg innmari godt langs vegger, i hjørner og under lave møbler.
Her lever de stort sett uforstyrret,
og bare sjelden blir de overmannet av sin største fiende, støvsugeren.

Tja, hva mer kan jeg si....

Ha en herlig helg  ;o)

6 kommentarer:

  1. Ha, ha...
    For tiden har jeg fire små hunder, en pusefrøken og en haug med hybelkaniner!

    God helg!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. Masse hybelkaniner her også i tillegg til tre hunder, 2 katter og 1 kanin:)
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Hahahahahahaha.... ;o) Ja hybelkaniner har vi nok av også. Ikke så rart kanskje, når det bor to katter og en hund her. De mister jo bare "LITT" hår om dagen! Skal over til sommerpelsen vettu ;o) Fordelen med hybelkaninene er jo at man slipper å mate dem og ikke trenger de å ut å luftes ;o) Greit å få de vekk innimellom, så de ikke tar helt over huset!
    Ha en fortsatt flott lørdag med hybelkaninene dine ;o)
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  4. åhh! Har du fått de "skadedyra"du også.
    Ikke lett å få has på nei. Gjelder bare å bli godvenner med de, så tålereres de meder:)

    Ha ei fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Du er så utrolig herlig, tusen takk for de gode ordene du skriver ♥

    Så flink du er da, tømt kjelleren, DET er litt av en jobb, godt at du har vett til å ta deg noen dager fri nå...

    Skapet er faktisk det lille Billy skapet hihi har det store også med glass dører med de samme rosa knottene og jeg må si at det ble ganske fint. og til en ok pris :)

    SNØ, ja det daler ned her også- blææææææææ jeg vil ha VÅR.
    klemmer

    SvarSlett
  6. Hehe det bor noen av dem hos meg og:-)
    Tok en runde med støvsugeren slik at noen av dem tok turen til det evige liv med likesinnede; men siden jeg har en pelsdott av et kjæledyr som er ute å henter "jord/sand" og gjerne deler pelsen sin (HUND) kommer det stadig nye kaniner ;-) Men det er vel litt av hverdags sjarmen det og?
    Ha en herlig uke!

    Klem Guro

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin