Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

mandag 20. desember 2010

Gammel stol blir ny

Såh

da er jeg endelig ferdig med å trekke om
den gamle, grønne "oldemor"stolen.


En stol jeg arva,
en stol som ingen ville ha
og som jeg forbarma meg over  ;o)

Til nå har den vært gjemt unna dagens lys,
men blei henta fram for en riktig så fin make-over.

Så 2 striesekker, en stiftepistol, 3 nåler (2 knakk... hehe)
jutétråd og en god porsjon tålmodighet
etter

tadaaaa


Strie-trykket blei litt skeivt på ryggen,
men det vakke lett å få det pent pga buen/formen...

Jeg vurderer fortsatt om beina skal males hvite,
men det skjer ikke enda iallfall   ;o)







Syns stolen blei bra jeg  ;o)

Jeg syns ikke bildene viser stolen fra sin riktige side,
den er mye tøffere enn det vises på bildene.
Kanskje pga blitsen ??

Nå gjenstår det bare å plassere den

ett sted....

2 kommentarer:

  1. Denne blei jo sikkelig stilig.

    SvarSlett
  2. Så kul den ble! Syns du skal male bena hvite ja :) Og tusen takk for superkoselig kommentar inne hos meg :D

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin