Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

søndag 18. oktober 2009

Loppisfunn og award

Igår var det nok engang duket for loppejakt-dag.

Denne gangen dro mamma og jeg innom 2 loppemarkeder og gjorde noen funn ;o)

Det jeg er aller mest fornøyd med å ha fått tak i
er
denne sinkbalja;



Jeg ser for meg
at balja står på golvet, med et vaskebrett oppi,
et håndkle og et såpestykke hengende "over" kanten.

Enn så lenge står den i kjelleren i påvente av større bad
eller
et annet bruksområde.

hihi

Ellers ble det både kakefat, flaske med porselenskork,
små kakeformer, bilder, rammer og litt mer.



Jeg har også vært så heldig å få en award til
fra

Ta en titt inn til henne og kos deg med herlige bilder og tekst.



Tusen takk Karianne,
den setter jeg veldig stor pris på.
Right back at you ;o)

Siden det er så mange skjønne blogger
der ute, så klarer jeg ikke å bestemme meg for hvem som skal få den

Derfor sender jeg den til alle dere som er innom meg.

Takk for inspirerende blogger med herlige bilder med masser av inspirasjon.

Ha en nydelig søndag.


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så mye fint du hadde funnet på loppis! Skikkelig heldig med den sinkbaljen!! :) Jeg var også på to loppis i går, men kom tomhendt hjem... Det er jo verdt et kryss i taket! hihi!

    Ha en herlig søndag!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Så heldig du har vært !
    Ja loppemarked er gøy ;-')

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin