Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

søndag 26. juni 2011

Gammel krakk

For ei stund sia var ei venninne og jeg på en bruktbutikk i Årnes,
og du og du...


Jeg trengte jo egentlig ingenting - sku bare titte...
Haha - hvem av oss har sagt det OG virkelig ment det??


Da jeg så denne ble jeg litt usikker - trenger jeg den?
og lot den faktisk stå mens jeg tok en runde til...


Meeen
jeg likte spesielt den lyseblå fargen på setet


og malingsflasset gir jo bare krakken "sjel"


Da jeg kom tilbake dit hvor jeg forlot den,
kjente jeg at hjertet dalte...

Den var borte...

Men det viste seg at
noen hadde bare fløtta på den,
og siden reaksjonen var som den var blei krakken med meg hjem  ;o)

Nydelig ikke sant?
(bare få lagt nytt golv nå så blir'e perfekt)

4 kommentarer:

  1. Krakken var rå lekker.
    Masse sjarm. :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig krakk, men hos meg hadde den nok fått et malingsstrøk på beina...

    SvarSlett
  3. ...finere krakk får du ikke :)

    Ønsker deg en fin sommer!

    KLEM Hanna

    SvarSlett
  4. Likte også fargen på setet. Faller ofte for "støv"farger i litt kalde toner.(Ja, håper bloggertullet stopper snart...)

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin