Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 1. juni 2011

Vaskebrett

I lang tid har jeg vært på jakt etter et vaskebrett, men de jeg har kunnet tenkt meg å kjøpe har blitt bortevekk før jeg tok kontakt...

Men forrige uke var jeg heldig  ;o)

Jeg tok, litt på måfå, kontakt med flere som bor litt lenger vekk fra meg og spurte om de kunne være interessert i å sende vaskebrettet til meg.
Ei herlig dame svarte meg og hun kunne fortelle at tirsdag sku hu til gardermoen med no greier og kunne ta vaskebrett med.
Seff var jeg med på den  ;o)

Og hun hadde ikke bare ett brett, neida - hele tre brett fikk jeg kjøpt av henne - til samme prisen som ett... sånn ca    ,o)

Nå står brettene her og i hue mitt summer det nå rundt ideèr og du kan tro jeg gleder meg til å dille og dulle...  ;o)

Ooooh lala - jeg er så glad.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin