Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 2. desember 2009

Det har klikka for meg ...


Jeg vet at du alltid blir oppfordret til å klikke på sånt som dette.

Og ærlig talt, når gjorde du det sist?

Men om man tenker på at det er nok med ett eneste klikk for å donere til UNICEFs kamp mot stivkrampe blir det med en gang litt enklere, ikke sant?

Vil du bidra til å gjøre en forskjell i dag?
Ingen kostnader. Ingen anstrengelse. Bare et klikk.


Stivkrampe har lenge vært utryddet i Norge. Dessverre er situasjonen annerledes andre steder i verden. Over 100 000 nyfødte barn rammes hvert år av stivkrampe og får aldri oppleve sin første fødselsdag. Det er en tragedie som kan unngås, bl.a. ved hjelp av vaksinasjoner.

Pampers behøver din hjelp for å bekjempe stivkrampe hos nyfødte
og deres idé er ganske enkel
– hvert klikk de får, donerer de til UNICEF for å støtte dette arbeidet.


Så gjør som meg - klikk ;o)




6 kommentarer:

  1. Har selv vært og klikket og har en sånn på bloggen min også...
    Er jo så fantastisk lett at selv de sløveste kan bidra... herlig..
    Ha en flott kveld vidre
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Fikk mail i dag og tenkte å legge en slik hos meg også, helt supert at så mange gjøre dette :D

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Da har jeg klikket!! Så enkelt og bra.

    Emma

    SvarSlett
  4. Søstrene Grenes ligger i Karl Johan og på Sandvika senteret, jeg personlig syns den i Sandvika er koseligere og har mer atmosfære over seg, men den virker også litt større og en slipper en litt dum trapp for å komme ned (når jeg har med vogn) - men det er virkelig en butikk å besøke ♥ Klemmer

    SvarSlett
  5. Nå først så jeg kommentaren din...synd...er vel litt for sent å spørre. Men så flink du er og så snill du er som tilbød deg det !!

    En rørendes klem fra meg !!

    SvarSlett
  6. Utrolig bra! Jeg har klikket! Flott blogg du har! ;-)

    Hilsen fra Smineset

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin