Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

mandag 30. november 2009

En gammel kasse

For en stund siden
tok jeg inn den gamle kassa
jeg har hatt stående ute

Andre blogger har inspirert meg til å ta den
i bruk til interiørbladene mine
Såh

da står arvegodset
her ved stolen



Nydelige detaljer eller hva?

Aner ikke hva den ble brukt til i sin tid da,
noe jeg har etter bestemor og bestefar.


Jeg har en til,
men
den er blitt malt litt på
(noen hvite prikker for gøy i barndommen)
og jeg vurderer litt hva jeg skal gjøre med den...

Male den eller pusse den...

Og ikke minst
hva skal jeg bruke den til?

Har du et tips?



8 kommentarer:

  1. Det var en superfin kasse! :)

    Du så helt rett. Bokstavene er til telys. Ha en god natt!

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig blogg du har :o) her har jeg ikke vært før! Kassen var kjempestilig... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Det ble veldig fint. Du kan jo ha ved eller julegaver i den andre?

    Natta..
    Emma

    SvarSlett
  4. Koselig kasse. Du kan jo bruke den som lekekasse eller bok-kasse til ungene

    SvarSlett
  5. Superfin kasse:) fin til oppbevaring:)

    Ha en fin dag

    k_J

    SvarSlett
  6. Så flott at du har satt på ett "etternavn" nå blir jeg ikke smårar om hvem jeanette som har lagt inn kommentar hihi ♡
    For en fin kasse, er den ster nok kan du jo sette den på kjøkkenet og bruke den som krakk til å stå på når du skal opp i høye skap- eller male den hvit, sett en fin sink el sak og butt blomster oppi ♡

    ang kransekakepinner så er jeg sikker på at de må fryses- holder seg ikke mange dagene før de mygler. Dypp de i sjokolade og frys de når sjokoladen har stivnet- de blir forresten mye bedre når de har vært fryst, og de tiner på få minutter.

    Klemmer ♡


    sliter med å legge inn kommentar her pga snøen din :(

    SvarSlett
  7. Åhh bare elsker sånne kasser, har MANGE av dem selv får aldri nok... kan male den hvit og sette den på langs oppå en benk eller barnerommet og ha bøker i den, veldig flott og dekorativt, eller ha ved i den, på badet med rullet sammen håndklær i den mulighetene er mange...
    klem victoria

    SvarSlett
  8. Hei!Her har eg ikkje vår før.For en koselig blogg du har:)Kassa var kjempefin:)

    Klem Nina

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin