Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

tirsdag 4. august 2009

Det begynner å ta form...

Har begynt så smått å få ting på plass her i huset.
Føler ikke at jeg er så flink til å sette ting fram kreativt nok, men det kommer seg nok ;o)
Oldemor-skapet er satt på plass og blitt fylt med duker.
Dørene gjenstår og står ved siden av enn så lenge, til jeg får dem opp (var no tricky greier med hengslene jeg ikke helt forstod...)
Metallhestene jeg kjøpte i sommer har fått plass her, sammen med 2 askebeger jeg bruker som telysfat.

Enn så lenge er speilhylla mi trehvit, så får man se om jeg maler den hvit som oldemorskapet;

Jeg fant likevel en veggplass på kjøkkenet slik at jeg fikk opp evighetskalenderen min;

Og skiltet hengte jeg opp på veggen over sjenken;
Skikkelige oversiktsbilder får komme når jeg har blitt helt ferdig her ;o)
Det går ikke så fort med meg akkurat nå.
Jeg har fått på plass flere småtterier også, men er ikke helt ferdig, så det får jeg heller komme tilbake til ;o)
Med ønsker om en herlig kveld.

2 kommentarer:

  1. Mange flotte detaljer du viser!
    Likte veldig godt fargen på panelveggen, herlig grønnfarge:)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Takk for hilsenen på bloggen min, og i like måte må jeg jo si:)
    Ser du nettopp har begynt bloggingen du også, er jo så gøy dette her! Masse inspirasjon...
    Lykke til med den lille som snart kommer, blir litt misunnelig;)

    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin