Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

mandag 3. august 2009

En regnfull dag

En grå og regntung dag utenfor husets 4 vegger idag, kjedelig, men da kan man jo pusle inne med god samvittighet.

Og med gangvansker idag så er det kanskje like greit ;o)

Jeg pleier å starte dagen min med å snuse på nettet, foruten nyhetene så titter jeg på finn.no for å drømme litt...
Kanskje noen nettbutikker hvis latté-koppen varer så lenge ;o)

Idag varte koppen lenge (med påfyll, hihi) og jeg bestilte meg en trekasse jeg lenge har sikla på.
Tanken er å ha den stående på sjenken med pen bestikket oppi.








Bildet er fra http://www.vakkerthjem.no/ og jeg gleder meg kjempe til å hente den. Venter spent på svar fra dem ;o)

Jeg ønsker meg også krydderhylle og har et søk på finn.no om det - og idag kom jeg over denne nydelige hylla;








Dessverre er den allerede solgt. (jeg står opp for seint?? ;o) )

Jeg har også veldig lyst på en liten slagbenk og falt for denne;







En benk laget av en gammel sengestamme (bilde også fra finn.no)
Men har ingensteder å ha den (enda...)

Ellers kom jeg over dette bildet på et nettsted som jeg dessverre ikke husker nå;







av et hjemmelaget skap som står på en veranda.
Falt for enkeltheten i skapet og hvor flott den likevel tar seg ut.

Sånn skal jeg lage meg en gang !


Igår lagde jeg gele til Snuppa og meg, prøvde en ny pakke med markjordbær smak;

Den kan anbefales på det varmeste.
Var kjempe godt med vaniljesaus over.

Har igjen 2 skåler, så blir dessert idag også - mmmmm

Ønsker alle som er innom bloggen min en herlig dag, uansett vær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin