Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

tirsdag 25. august 2009

Sykdom og diverse smått

Jaja, her i heimen er det ikke mye som skjer...
Har ei litta snuppe som på femte dagen har oppkast og diare...
Humøret hennes skal man ikke kritisere i det hele tatt, ikke formen heller.

Verre er det med kiloene som renner av henne...

Blir legebesøk imorra om ikke formen bedres idag...

På shoppingsia er det derimot ikke så veldig stille...

Har kjøpt sovevogn til å ha i barnehagen.

Jeg har bestilt 2 vimpler fra "Den lille vimpelfabrikken"

og
forhåpentligvis, denne benken fra "Karianne på landet"


Mannen min kjører rundt og henter og ordner, mens jeg er hjemme med snuppa.

Jeg har verdens beste samboer !!

Ser også at bloggen min er utrolig godt besøkt.
Jeg hadde 1004 unike besøk på en måned, det må vel være bra? ;o)

Vel, jeg får være litt sosial med snuppa igjen, jeg kommer plutselig tilbake.

Ha en flott tirsdag alle som er innom.


2 kommentarer:

  1. Stakkars liten-kjedelig greier den der syken!!

    Så flotte ting du handler! Jeg har også de vimplene-superfine!!

    God bedring :-)

    SvarSlett
  2. Å, så fine ting du har kjøpt deg! Kjempekoselig at du vil være med i trekningen min, og at du linker. Jeg blir så glad! Håper den lille snart blir frisk igjen. Kjedelig med spysyka... Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin