Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 12. august 2009

Sitter her og drømmer

I dag lå den der -

Ikea-katalogen

- i postkassa,
men det er først nå i kveldstimene jeg har hatt tid til å se igjennom og la tankene fare...

Drømme, se for seg og la meg bli inspirert av bildene og alt det fine som er å finne...
Er veldig mye fint som jeg har lyst på ...
Stoffer og tekstiler, puter og gardiner, tepper og esker i forskjellige former og farger.
Jeg har alltid drømt om å ha en himmelseng, men det har aldri blitt til at jeg har fått det...
Og på soverommet vårt nå i 2.etasje er takhøyden for lav.
Men
hvorfor ikke kjøpe wire-opplegg som man kan feste i taket og noen florlette gardiner å henge opp?

Burde bli pent det vel... ?
Ellers nærmer jo jula seg, med bursdager, baking og kakelaging...
Arbeidet vil bli som en lek med sjablonger og former;


selv for meg ;o)
Nei, jeg får drømme videre i senga tror jeg
om
lysestaker, rammer, speil, garderobeløsninger, stæsj og pynt...
til kjøkken, stue, bad, gang, soverom og hage...
Sweet dreams.

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Så koselig med hilsen fra deg på bloggen min slikat jeg fant frem til din.

    Ja, det er alltid spennende å se hva Ikea-katalogen har å by på. :) Så heldige dere var med det Barbie-utstyret! Det er jo vanligvis kjempedyrt.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin