Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

torsdag 12. november 2009

Herlige juleprodukter

Posten bugner av reklame fra alle forskjellige butikker
og inneholder
utrolig mange skjønne juleprodukter...

Jeg måtte dra på Europris og kjøpe disse lyktene;



Gleder meg til å sette dem på trappa og ønske gjester velkomne.

Jeg tok også med meg hjem



denne lyslykta.
Med telys som går på batteri.
Flott å ha i vindu hvor stikkontakt ikke er tilgjengeli.
Som i yttergangen vår  ;o)

Jeg kjøpte med meg 2....

Hver jul har jeg planlagt å bake pepperkaker,
store
for å ha i kjøkkenvinduet vårt.
Hvert år blir det aldri no av...

Så i år henger 2 av disse i mitt kjøkkenvindu;



også fra Europris  ;o)

Jeg var også en kjapp tur innom Nille
etter å ha vært på helsestasjonen for å veie miní'n...
Kalendergaver til prinsessa skulle handles inn.

Der så jeg dette ;o)



Nydelige, nostalgiske bilder på
innpakningspapir, "til- og fra"etiketter og julekort.

Min første idé da jeg så innpakningsrullen var
at dette må jo være fint å bruke til scrapping  ;o)

Masse bilder til en herlig pris;
19,90 kr

Dumme meg kjøpte ikke,
men
gjett hvor jeg skal innom imorra

igjen...

;o)

(bilder er lånt fra Europris og Nille sine hjemmesider)


3 kommentarer:

  1. Så herrlig det gavepapiret var-tror jeg må ta meg en tur på Nille!!

    Takk for tips!

    Ha en flott kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koseig kommentar:-)

    Så mye fint du har kjøpt. Begynner å glede meg til førjulstida og at jeg kan begynne å sette fram og pyte.

    Nå skal jeg legge meg etter nattevakt.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Hei du:)

    Takk for at du vil delta i trekningen min!

    Jeg har også vært å siklet på lykter på Europris idag, men jeg innså igrunn (til en forandring) at jeg har mer enn nok av slaget, hihi:)

    Ha en flott fredagskveld!

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin