Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

onsdag 11. november 2009

Redda fra søpla

Ett av mine første innlegg
handla om at jeg hadde tenkt å lage meg en
slik tavle;




Vel, ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg da
men
tavle har jeg fått laget meg  ;o)

Vi har i hele sommer drevet med opprydning,
både fordi vi var på jakt etter hus og hadde tenkt å flytte,
men også fordi all "søpla" er stappa ned i kjelleren...
- kan jo hende vi får brukt for det...

Gamle materialer etter garasjen som stod her,
planker og golvrester etter oppussing,
pappesker og diverse emballasje.

En av tingene som stod for tur til å bli kasta
var denne ramma fra Ikea;



Glasset var knust og dermed klar for søpla...

Men neida, en innskytelse fra meg
redda den fra hengeren med søppel.

Nå sku jeg lage meg tavle!

Jeg brukte sprayboksen min på den,
både ramma og plata inni.
Slo inn små stifter på sidene og
knøt fast jutetråd slik at de går på tvers av ramma.

Noen små klesklyper ble festa på trådene og
vips



en herlig tavle som jeg har hengt i yttergangen.

Har ikke helt bestemt meg for
om den skal få være som den er
eller
om jeg skal gå løs på den med pussepapir.

Stilen i nytt hus får vel avgjøre det  ;o)

Ha en flott midtukesdag.


1 kommentar:

  1. Så flink du er! Lurt altså-er alt for snar å kaste ting-må skjerpe meg!!

    Ha en flott og ryggondtfri dag!!!!

    Klem!

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin