Akkurat nå

er det gjester på besøk ;o)

søndag 29. november 2009

Tips


Sitter og rydder i gamle blader
og fant et tips jeg måtte prøve ut.


For å spare håndledd og armer
ved rengjøring av stekeplater med fastbrente flekker
skulle jeg ta i bruk
håndmikseren og en skuresvamp.



Måtte jo bare prøve det ut...

Fant en stekeplate med fastbrente flekker,
som lå og ventet på å bli skrubba

(en helt pyton og kjedelig jobb... burde være flinkere til å bruke bakepapir...)



Jeg fant fram mikseren og satte i en mikserstav,
skjærte hakk i svampen slik at mikserstaven "satt fast"
og satte i gang...


Og joda... sparte armer og håndledd, men...
syns ikke det var effektivt nok.

Så jeg satte på skrubben min istelle



Konklusjon;

En fin måte å spare seg for slitne armer,
men
altfor tidkrevende
etter min smak.

Jeg velger å bruke håndkraft ;o)




1 kommentar:

  1. Haha, så morsomt! Kan nok tro at håndkraft er det beste i dette tilfellet, ja :) Men sikkert smart for eldre med svakere ledd og lignende...

    Artige bilder :) Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett

Kjempe koselig om du legger igjen en liten hilsen ;o)

Blog Widget by LinkWithin